Support
Her finner dere oversikt over hvor dere får support ved ulike henvendelser på medieplattformen. Support foregår på mail, epost eller tlf
Supporthenvendelser medieplattformen
Her finner dere oversikt over hvor dere får support ved ulike henvendelser på medieplattformen.
I Superbrukergruppa på Facebook er alle superbrukerne samlet og der kan man søke råd og tips blant andre superbrukere – og ofte vil de kunne bistå med løsning. Vi oppfordrer til samarbeid og deling – og det er flott å se hvordan dere bruker denne gruppa.
Når det gjelder leverandørene våre (Netlife, Seed og Qbrick) så ønsker vi at supporthenvendelser til dem skal foregår på måtene nedenfor. De vil inntil videre være i Facebookgruppa, men heretter er det nedenstående veier som gjelder
Alt som har med nettsidene å gjøre:
- Opprette sak på ntfsupport.seeds.no (du oppretter bruker på denne linken første gang du logger deg inn)
- Sende e-post til ntfsupport@seeds.no
- Ringe oss på telefon 24 077 011
Alt som har med Qbrick å gjøre:
- Sende en mail til: support@qbrick.com
- Eller benytte «Send support request» når man er innlogget på http://video.qbrick.com (se bilde nedenfor)
Oppdatert: 28.4.2107 – Thomas Torjusen